En vanlig dag i augusti

Vi hade precis ätit frukost, jag höll på att plocka lite och barnen lekte i deras rum. Lukas kom och sa till mig:
"Mamma, Amanda vill sova, jag frågade henne; vill du sova och hon svarade mm."
"Men vi har ju precis vaknat, hon ska inte sova nu" svarade jag.
Det gick ett tag till och Lukas kom och sa:
"Jag frågade Amanda om hon ville leka i vardagsrummet och hon svarade mm."
Jag svarade: "Du kan fråga Amanda vad du vill och hon svarar mm i alla fall... Gå och fråga om hon är en bajskorv så ska du se att hon svarar mm!" Lukas började skrata som bara den (jag kan inte förstå att kiss och bajs fortfarande är såå kul) och sprang iväg.
Då hör jag Lukas fråga: "Amanda är du en bajskorv" Varpå hon svarar: "NÄÄÄÄEJ"
HA där fick jag... Jaja man kan ju inte alltid ha rätt...


Amanda med frukostfrillan 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha fantastiskt!

2011-08-21 @ 17:59:07
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0