Snart läggdags...

Då är denna dag slut då... som om ni inte redan visste det :)

Idag fixade jag och Lukas lite insynsskydd i hans rum. Jag klippte ut cirklar i frostfilm och satt upp på  hans fönster. Blev jättebra och Lukas var så duktig och hjälpte till. Men när allt var klart och vi betraktade vårat jobb frågar Lukas: "Varför är det cirklar för? Jag vill ha trianglar!" Otacksamma unge, var min första tanke då... men sedan vände jag det till något positivt och blev lite stolt för att han kunde formen och visste att triangel är en annan form. 

Igår tittade jag i en av mina "bra-att-ha-gömmor", tyvärr har jag alldeles för många sådana gömmor... Men igår hittade jag någonting kul. Julen 06 fick jag en årsdagbok för 2007 av min farmor, som jag till en början var duktig på att skriva i. Ska bjuda på några händelser som tydligen var så pass viktiga att anteckna. Och Maria, jag kan inte hjälpa det, men du är med på det mesta roliga, haha.

11 januari
"När jag klev av bussen blev en kille tagen av polisen. Ringde till Maria för att kolla om hon visste något. Det gjorde hon inte, men hon hade bullar att bjuda på."

19 januari
"Vi åt på kina med Lars. Lukas bajsade på restaurangen."

25 januari
"Vi hämtade upp Maria på jobbet. Passade på att handla på Hemköp där Maria köpte TRE kilo snäckmakaroner."

3 februari
"Jag och Maria drack "lite" vin. Vi ringde till Åsa som log och sov. Niclas, Lukas och Lars kom hit vid 24. Då var vår fest över. Maria blev skitfull. HAHA."

14 maj
"Åkte till Kupolen med Maria. Det ÖSregnade. Blue birden läcker in."

26 maj
"Jag, Maria och Åsa gick ut på Harrys och hade riktigt kul! Åsa blev uppraggad av en kille från City gross."


Haha, det är vad jag kan bjuda på. Härliga minnen!

Imorron åker mamma och pappa till Österrike och den fina staden Zell am see! Hoppas ni får det riktigt härligt! Längtar redan tills de kommer hem så man får se lite bilder. Zell am see var vårat första stopp under tågluffen sommaren 02. Härliga minnen det också :) Det var nog lite cirkusvarning där, två familjer allt som allt var det fyra vuxna och sex barn och massa ryggsäckar. Men jag gör gärna om det med mina egna barn, fast de får nog allt bli lite äldre då :)

Nej nu borde jag verkligen sova! Go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0