Tjohoo

Tiden går fasligt fort som vanligt, snart är det väl jul igen! Idag har hela familjen cirkus varit ute, vi tog vagn och fyrhjuling på promenad. Äntligen kunde jag provköra Lukas julklapp! Jag har varit lite för tjock innan... :) Lukas var väldigt noga med att tala om för mig att man INTE får krocka med något när man kör. Och man får inte köra helt galet heller. Vad får han allt ifrån? :)

 Man kan undra vem som är mest nöjd? Mor eller son? :)

På eftermiddagen/kvällen åkte vi hem till fam Hedberg Engström på monsterfika.  

 Mandisen och Wille

 

Nu ska jag göra Nicke sällskap till Spider man... ett litet tag iaf, för snart faller ögonen ihop... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0