Usch och fy och överlycklig

Jag tror jag är sämst på det här med att blogga för tillfället. Och världens sämsta kompis känner jag mig också som. Jag borde vara bättre på att planera och hålla koll på dagar. Ibland känns det som att tiden går aningens för fort, allt rullar på med hämtning, lämning,  skola, alla andra tusen vardagsbestyr och så ska man helst hinna få en stund för sig själv också.

Över till det som gör mig överlycklig, jag ska bli faster och min kära Maria har en liten bulle på jäsning, inget gör mig gladare :)

Om två veckor åker vi till Turkiet! ska bli så himla skönt, det enda som kommer att kännas knäppt är att Lutte blir hemma. Men det är nyttigt att unna sig "vuxentid" då och då, blir inte så himla ofta. Han kommer få det kanon hos mormor och morfar. Nästa vecka ska Lukas på cirkus med mormor och morfar också, ska bli kul att se vad han tycker om det. Imorrn ska jag nog ta en tripp ner till biblioteket och kolla om jag kan hitta någon cirkusbok som vi kan läsa innan den riktiga cirkusen.

Nu väntar en fiskgratäng i ugnen och en och en halv veckas arbete med hemtentan...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va kul att du läser min blogg, visste inte ens satt du hade en! Men nu har jag lagt till dig! :) Va kul för Thomas o för Maria.. Babyboom i år tror jag! U made my day darling!

2009-05-12 @ 18:46:09
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0