Tentapaus

Jag vet varför jag bloggar så mycket för tillfället. Jag gör allt för att komma ifrån hemtentan en liten stund. Jag är bara för kass. Inget kul kom med posten idag, bara räkningar men det var ju kul att betala dem också. Pengarna rullar iväg och denna månad ganska kraftigt, men men så är det väl att vara student. Borde ju ha vant mig vid det här laget. Nu har jag bara snart fyra terminer kvar, känns riktigt gött. Fast det är ju bara den där jäla tentan först... Mest pladder nu i pausen.

Jag ska snart hämta Lukas och när i är hemma ska vi fika med min gamla dockservis (låg i en av kartongerna jag hämtade hem igår). Det är med Pippi på och Lukas blev överlycklig när han förstod att han skulle få den av mig :) Tur man glädjer någon här i världen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha hej pluggaren =)



Joo tack jag har sett dina tips =) haha. Jag ska visa Lars dom senare.haha. Ja du får gärna skicka mig tips varenda dag =) snart sitter vi på planet =)

Pusssss

2009-05-15 @ 10:53:47
URL: http://mariahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0