Go morgon mina vänner

och ovänner.  Jag har ju faktiskt inte såå stor koll på vilka som läser min blogg :)

Idag känner jag mig otroligt produktiv! Jag har redan knåpat ihop massa fin text. Bara lite drygt 3500 ord kvar! Igår när jag hämtade Lukas var det som vanligt det första han frågade: "Vad ska vi äta idag mamma?"  Alltid samma fråga vid hämtning, fast han precis har ätit mellis, jag har en hungrig pojke. Och en cykelsugen en. Hans senaste köparplaner är att han ska ha en stor cykel. "En svart. Lika som pappa." Grejen är den att han vägrar lära sig att trampa. Så jag har sagt till honom att när du lär dig trampa på lilla cykeln, så köper vi en "stor" cykel till dig. Vi får se om han är villig att öva på trampningen. Men han är ju dessvärre inte så lång, så jag tror vi får vänta med en "stor" cykel till nästa vår.

Igår vid maten satt Lukas och talade om för mig att Maria har en bäbis i magen. Jag frågade om han trodde att det var en flicka eller en pojke. Han håller fast vid flicka. Hon skulle heta "Eko peko bacon"! Haha, vad vi skrattade. Niclas frågade sedan samma sak flera timmar senare, lika då sa han att bebisen skulle heta "Eko peko bacon". Nog för att det är lång tid kvar, men nu har ni namnförslag från Lukas i alla fall, haha! Den här åldern lär ju vara bland den härligaste, eller nja, ena stunden gör han mig tokig för att andra sekunden titta på mig med de allra finaste ögon och säga "vill du ha en gosig puss?" (Då nyper han en i kinderna och drar ansiktet mot sig och pussas länge). Livet är bra härligt 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhhh nej vad rörd jag blir..NU vill jag träffa er!!!!!! Och Gosa med min Lutte =) Pusssar =)P.s Jag ska berätta för Lars om namnet så får vi se vad han tycker =) haha..D.s

2009-05-19 @ 09:25:33
URL: http://mariahedberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

När kommer Maria o Lars bebis då? :) Måste ju ha lite koll! Skickar massa grattis till Maria genom dig :)

2009-05-23 @ 19:40:05
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0