Alldeles ensam!

Nu sitter jag här i min ensamhet. Lukas är på cirkus och Niclas åkte precis iväg. Han och Lars verkar ha fått nå tokryck, skulle ut och springa nu. Mamma, pappa o  Malin kom hit och åt mat idag, vill bjuda på nåt när de tar med Lutte på cirkus. Gissa om det var en stolt kille som åkte iväg med mormor och Malin efter maten. Pappa min har ju så ont i foten, så han stannade hemma. Nu när jag och Niclas blev barnlediga en hel kväll passade vi på och åka och storhandla, romantiskt va? Haha och nu är vi på skilda håll :)

Vi är ju inte så himla stora i vår släkt, vilket ibland kan vara en fördel. Tex kan man handla billiga kläder på barnavdelningen. Typ regnställ. Det har min mamma gjort, men igår sa hon till mig att det är inte så kul när hon smälter in bland barnen på skolan där hon jobbar, när de har likadana jackor. Idag när Lukas skulle åka iväg med mormor och Malin tittar han på mormor och säger: "Lika som dagis!" Vad? frågar jag. "Mormmor har lika jacka som S på dagis!" Haha hon har tom lika kläder som dagisbarnen... haha, där fick vi oss ett gott skratt. Vi får se hur mycket hon kommer använda jackan i fortsättningen...



Kommentarer
Postat av: Emelie

Men självklart!!!!

Självklart ska vi träffas!!

Blir kanske när du börjar jobba, jag har nog inte kommit hem innan det. Men herregud, det löser sig ju ändå! Tänkte att vi måste ju ha fler picknickar! =)

2009-05-22 @ 10:11:36
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0