pust suck stön

Nu lär jag punga ut med sisådär 2000 ord till, jag känner mig redan skapligt tömd, men det är bara att jobba på. Ska bli så skönt när jag kan lämna denna tenta bakom mig. Appropå skolarbete så är det fasligt vad folk börjar plugga nu för tiden, och om folk inte ska plugga då ska de ha barn. Jag överdriver inte om jag säger att jag var och varannan dag sedan en bra tid tillbaka får reda på folk som ska klämma ut en liten skrik och bajsmaskin. Det är roligt och läskigt. Läskigt för man märker hur fort tiden har gått sedan Lutte var en liten ärta i min mage.


Ärtan jag nyss nämnde missade samlingen igår på förskolan. Han och hans polare C totalvägrade att gå in. I en halvtimme försökte deras fröken att få in dem... Hon hade till och med hotat att de skulle bli utan mat (vilket jag inte tror att de hade blivit). Men nej de hade  inte lyssnat. På kvällen frågade jag varför han inte hade lyssnat på fröken. Då sa han att fröken var arg och att han och C åt snö! Mmm, konstigt att hon var arg...  Han är en riktig huligan... dags att spara ut håret kanske.

Imorse när vi gick ut var det -12 grader!!! Är det ett skämt eller??? Jag börjar på riktigt tro att det är någon som jälvas med mig.  


Kommentarer
Postat av: Maria

HoHoHoHoHo

2009-04-08 @ 10:48:46
URL: http://mariah1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0