empty

Jag är tom på ord.  Jag har skrivit ca 1000 ord, vilket innebär att jag har ungefär 3000 ord kvar. Jag vet vad jag ska skriva, vet bara inte hur jag ska formulera mig. Jag vet vad jag ska ha med, men det är bara stopp. Orden kommer inte ut. Jag orkar inte hålla reda på vilken filur som säger vad och på vilken sida det står och vilket år boken är tryckt. Vad hjälper det mig när jag är färdig lärare? Fast det är verklligen intressant ämne, barns lek. Vad har leken för betydelse för barns lärande och utveckling? har jag döpt mitt arbete till, det finns sååå mycket att skriva om och jag måste bena ut det mest väsentliga för min hemtenta. Det är det jag har kört fast i, jag tycker allt är viktigt. Nu lär jag tänka ut en plan.... och inte blogga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0