Kul kille

Lutte har humor han. Mamma, pappa o Malin var precis här och fikade. När de skulle klä på sig hade Lukas redan klätt på sig stövlarna och favoritjackan var han på väg att ta på sig. "Tack för fikat" sa han och följde med de. Så nu är han på city gross och handlar för andra gången idag. Haha. Och jag och Nicke sitter i varsitt rum och njuter av lite barnledigt :)

Vet inte om min semester har börjat än... jag hoppas jag får jobba imorron. Vill ha pengarna, men det är ju alltid skönt att vara lite ledig också. På söndag åker vi på husvagnssemester, ska bli kul! Var många år sedan jag var ute och campade. Lukas sa igår att han skulle packa till husvagnen, så han tog en väskaa och började packa... Jag gissar att jag får kolla så att han har lagt ner lite vettiga saker :)

Nej nu ska jag gå och sätta mig i soffan tror jag...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Ja jag träffade den förrymda ungen på Grossen ^^

Han vågade dock inte hälsa på mig, blev väl fel att se mig så där helt plötsligt! Hoppas ni får kul på semestern ;)

Puss

2009-07-09 @ 20:25:39
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vill också ut o campa!!! :)

2009-07-11 @ 10:46:55
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0