syns man inte finns man inte

Måste säga att man känner sig aningens isolerad när det är så mycket hemmaplugg. Jag blir helt vimsig. Jag har missat en hel vecka i planeringen... hm, jobbigt. Men det löser sig nog. Jag ska till min nya praktikplats på måndag, det ser jag fram emot jättemycket! Hade bara helt glömt bort det när jag bestämde träff med Emelie, hoppas att vi hittar en nya tid!


Vårat sovrum är så fint nu, inte längre pissgult, utan vitt ljust och härligt. Nu längtar jag bara efter en tripp till grannlänet och det magiska huset Ikea :)


Bara lite svammel som vanligt.... Nu MÅSTE jag verkligen läsa ikapp lite. Ganska mycket.


Kommentarer
Postat av: Maria

ååååhh IKEA! Vilken dröm =) Puss på dig!

2009-02-12 @ 14:48:47
URL: http://mariah1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0