Hej mina kära vänner!

Jag förstår att ni saknar mitt bloggande, det är ju så intressant det jag skriver! Och  nu har jag en ny liten fin älskling att skriva på också. Jag har packat undan den stora klumpedunsen, in i garderoben puts väck, vill aldrig mera se dig. Jag ska ägna all min tid åt MIN nya dator. Den får plats i handväskan. Fast jag använder ju aldrig handväska. Jag går ju i skolan och då måste man ha en stor ryggsäck för att få plats med alla skolböcker, papper och pärmar. Om jag inte ska till skolan så lär jag ju ha med mig blöjor och extrakläder, lite bilar, russin och sånt där ni vet och det får ju inte plats i en handväska. Och varför skulle jag behöva ha med mig datorn egentligen? Jag hade ju kunnat behålla min stora klumpeduns... 

Ja, vad mer finns det att säga? hm, det är nytt år sen sist... men det hoppas jag ni håller reda på själv... Nej jag ska fundera ut nåt bättre att skriva till nästa gång.  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Som jag har saknat dig!!!

2009-02-02 @ 23:54:03
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0