Födelsedag!

För exakt tre år sedan låg jag på förlossningen och hade ingen aning om vilken krabat det var som befann sig i min mage. Vid åtta på kvällen fick vi äntligen veta att det var vår lilla Lukas! Tänk att han är tre år redan... Vi har haft kalas i helgen och han fick det mesta han hade önskat sig. Blixten-saker, sheriffen från Cars, husvagn och kattmat. Ja ni läste rätt. Han ville ha kattmat när han fyllde år. När vi var hos tandläkaren gick vi förbi en djuraffär och sa: "sånt vill jag ha när jag fyller år! Kattmat!" Jag frågade såklart vad han skulle med kattmat till... "Jo till mina låtsaskatter" sa han och skakade på huvudet och gav mig en blick som sa "fattar du ingenting morsan."  Idag fick han frukost på sängen och några paket. Lycklig pojke som inte ville till dagis, men det gick över när vi väl kom dit. Han har fått bestämma mat helt själv idag... Gissa om det är niclas grabb eller vad, Lukas har nämligen bestämt Mc Donalds mat idag.

Jag har hur mycket som helst att berätta men jag hinner inte riktigt med... Ska äta lite och sen ta bussen upp till skolan. Jag har sålt min bil! Tre timmar på blocket, sen var den borta! Bra för ekonomin, värre för mig som måste sitta på en trång buss... Just det ultraljudet igår gick bara bra! Blev flyttad  till 25 januari, kanon för min del :) Fast jag tror att den kommer den 18:e. Nej nu måste jag ge mig...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att höra att födelsedagen blev en succé! =)

2009-08-26 @ 11:19:38
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Helene

Oj vad tiden går fort! Skoj det gick bra på ULet, inte för att jag trodde något annat men iaf =)

Ha det bra tjejen!

Kram

2009-08-27 @ 20:55:34
URL: http://hebens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0