.

Vår uteplas blev sopad, och inte av mig.

Ja då var det måndag igen då! Fick en bra start idag, fick vg på första delkursen. Det mina vänner känner jag mig riktigt nöjd med, det är ju faktiskt det högsta betyget på högskolan. Tänk att några små bokstäver kan sporra en så :) Helgen har varit toppen! I lördags tog jag och Lutte en promenad ner till stan och träffade Maria och Isak. Vi skulle träffa spöket Laban. Barnen var måttligt intresserade av honom... Lukas hukade sig ner och sa: "Mamma, spöket Laban har skor! Tokigt!"  På kvällen var det fullt hus här, alltid lika trevligt! Maria, Lars och Therese kom och vi grillade, muuums. När vi grillat klart kom syster, bror och Lena, de kom med tråkiga nyheter. Pappa och mamma var på akuten. Pappa hade ramlat ner från en stege, men han klarade sig med "bara" en stukning av foten. Så nu hoppar han på kryckor.

Igår åkte vi ut till farmor och farfars sommarstuga och fikade, det är ett tecken på att sommaren är nära! 

Nu ska jag återgå till läsningen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Grattis till VG!

Själv sitter jag och våndas över tentan jag ska ha på torsdag, är ganska säker på att jag kommer kugga..

Tråkigt att höra om din pappa, men tur att det inte var något allvarligare!

Jag kommer hem i helgen, så kanske vi kan tajma in någon date? Vi hörs! kram

2009-04-27 @ 09:10:19
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0