Ååååh SOPA!

Det är någon (antagligen något som ska likna fastighetsskötare)  här utanför huset som håller på att "göra fint". Tar bort gruset och lite sånt. Jättebra. Men snart ska han få höra! Han går runt med en lövblås eller vad det nu heter och blåser up allt grus,löv, skräp på vår (relativt nykrattade) uteplats! Alla Lukas leksaker är fulla med jord!

Nu har han iofs tagit fram en sop, så jag hoppas innerligt att han sopar och krattar vår uteplats. Jag låter farlig, men i sjävla verket blir det nog att jag går ut och harklar mig lite och får fram ett litet pip: Ursäkta mig, så här får du inte lämna det.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHA!!

2009-04-23 @ 21:18:29
URL: http://mariahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0